Saturday 14 May 2011

Hari Yang Dinanti

Satu benda yang aku menyampah duduk kat rumah ni - tak ada Astro. Ini semua pasal perangai adik aku yang anti-capitalist, bila Astro naikkan harga pakej sukan, dengan tenang dia kata, "Pergi mampos sama Astro, aku nak ptong terus." So terkapai-kapailah aku tak dapat tengok bola, nak buat macam mana, adik aku yang bayar bil Astro.

Dan petang ni menapaklah aku ke mamak. Tanpa ada sebab yang spesifik, aku sangat benci tengok bola kat mamak, hesh...

Malam ni United lawan Blackburn Rovers di Ewood Park. Kalau United dapat elakkan kekalahan, secara automatiknya United menjadi juara EPL. Dan yang paling penting, menjadi Champion of Champions. Jyeaaahhh! 

 vs

Blackburn Rovers vs Manchester United
14 May 2011, 1940 (Channel 812)
Ewood Park, Blackburn.

Sukri Ali, Kuala Lumpur.

No comments: